Dec 13, 2010

Saya lah pemenangnya! *tepuk! tepuk! tepuk!*

Ingat entri saya mengenai Just Corner Bo GiveAway? Siapa sangka, 1st time join blog contest online boleh menang. Itulah rezeki namanya kan? :)





Pertama sekali nak mintak maaf banyak2 kepada pihak penganjur - *Just's Corner BO GiveAway* kerana membisu seribu bahasa apabila nama2 pemenang diumumkan pada 3 Dis 2010 sehingga Just dah keluarkan entry baru sbb winner tak respon *saya la tu* sampai Just singgah berkali-kali la agaknya kat blog saya untuk bagi 'hint' hehe..




Terima kasih kepada kepada handsome guy - Mr. Rayyan Adrian yang telah mencabut nama Auntie Gee! :)


Antara sebab yg boleh saya beri ialah masalah pembunuh bersiri kepada semua komputer sama ada yg ada riba atau tak (laptop/lappy) yg ada dimukabumi ini. Sebab itu tak dapat nak browse atau on pc di pejabat. Dkt rumah ada lappy but then kerana urusan hal-hal kebajikan kekucingan saya mmg tak dpt online di rumah.

ha bukti pc dah ok.. yg taip tu dak teknikal nama 'Apek' la.. Dia taip sbb masa tu sedang menyantap di kafetaria hehe

Ini lah hadiahnya - saya pilih warna cream-choc huhu! Tak tau la dpt ke tak sbb mungkin dah dipilih oleh pemenang lain.

Lepas ni nak letak banner 'Medal of Appreciation' ni kat pulak hehe *heppi sokmo you*

2 comments:

AQisH said...

wahh tahniahh..klu ct harus pilih yg pinky tu hahaha..

Just said...

Thanks for the entry. Mmg you lucky sgt2. Dah rezeki you la agaknye...

Ok, noted your BO col choice. Msh ada stok lg. Lucky you again!

So, tggu ye... :D

Top Ad 728x90