Dec 6, 2010

Aktiviti boling di Wangsa Walk

Selepas hampir setahun tak berboling, saya serah diri join team VIP untuk 1 tournament di Wangsa Walk Wangsa Maju. Itupun sbb dah tak de player. 5 Dis, jam 7.45 pagi saya drive ke sana. Sbb first time ke sana, mcm biasa saya sesat hehe. Boleh masuk ke jalan Fairview International School pulak. Nasib baik terserempak dgn 1 middle age couple tgh jogging. Lps dpt arah jalan dari couple tu, saya sampai jugak ke Wangsa Walk.





Masa parking jumpa geng, kami terus menuju ke pintu masuk. Tepegon jugak la tgk tempat baru ni. Jumpa dengan En Mukhriz, penyelia di pusat boling tu. 

Setiap lane ada kamera yg akan tayangkan balik our throw for few seconds plus info kelajuan membaling

Ada style
Lepas tgk2 persediaan tournament, kami pun letak beg, dan terus cari tempat sapedek! Hasil maklumat security yg peramah, kami pun makan di NZ Curry House yg terletak di belakang bangunan Wangsa Walk. Mmg best.. sbb apa?.. org belanja hehe..


Tepat kol 10 kami pun mula la menunjukkan keterroran masing2. Score? 142, 112 dan 152.. boleh tahan? jgn harap.. boleh blah hahaha!

Ni hadiah yg saya dpt..
Bukan hadiah menang.. tp hadiah lucky draw! muhahahah! *tepuk! tepuk! tepuk! kt diri sendiri* 

1 comments:

AQisH said...

ari tu masa peknen gi karoke kat sini ngeh2..

Top Ad 728x90